Awareness

151716


Opdrachtgever
The United Haircompany

Doelgroep
Relaties en klanten van The United Haircompany, kortom Knippend Nederland!

Doel
Knippend Nederland kennis laten maken met de vernieuwde haarproducten van het merk Parucci.

Opdrachtformulering
Organiseren van een re-launche van haarproducten van het merk Parucci.

Concept
Studio TaS Business Events organiseerde in opdracht van The United Haircompany de re-launch van de haarproducten van het merk Parucci. De producten van Parucci hadden een nieuwe “look” gekregen. Inhoudelijk moest het 17evenement vele zintuigen prikkelende belevingen bevatten, zoals beeld, geur, kleur en muziek. Daarnaast moest het evenement aansluiten bij de belevingswereld van de jonge doelgroep van knippend Nederland. Heerlijke groovy, uplifting dance muziek deed een ieder dansen en de vele verrassende haarshows deden een ieder doen verbazen. Of beter gezegd: beleven. Club Monza in Utrecht stond bol van activiteiten waarin de Re-Launch van het haarproduct Parucci als rode draad door heen liep.De Re-Launch van het haarwerk Parucci zelf werd op overdonderende wijze gelanceerd door middel van een kappersshow, visuals, geur en muziek. Daarnaast konden bezoekers de dimensie van een brainmachine ervaren, op de foto, gratis Parucci-producten winnen en genieten van muziek van o.a. DJ Don Diablo en DJ Roy el Kei. Zij werden bij gestaan door vocaliste Tjo-Kwan en violiste Yvonnen van der Pol. Studio TaS Business Events verzorgde de totaalorganisatie van Awareness, van idee tot uitvoering.