Sense

5

7

6

 

Opdrachtgever
GGD IJsselland/Sense

Doelgroep

Jongeren tot en met 24 jaar met vragen over seksualiteit, die niet naar hun eigen huisarts kunnen of willen.

Doel

Op een aansprekende manier jongeren bekend maken met Sense en tegelijkertijd met hun aanwezigheid een toegevoegde waarde creëren voor het Fusion Of Dance Festival.

Opdrachtformulering

Bedenken en ontwikkelen van een aansprekende merkactivatie voor SENSE op evenementen.

Concept

In de stijl van de vormgeving en uitstraling van het jongeren merk SENSE, heeft Studio TaS Business Events een levensgroot bed neergezet dat volledig afgeschermd kon worden door theaterdoeken. Het podium werd gevormd door 7een enorm hart met theaterlampjes. SENSE is tijdens Fusion Of Dance het bed ingedoken met upcomming cabaretier Leon Mutsaers, die elk uur een korte performance stand up comedy vertoonde waarin hij zijn ongezouten mening over seks en veilig vrijen niet onder stoelen of banken stak. Tijdens een pittige conference passeerden zijn meest hilarische anekdotes en most embarrassing moments op het gebied van seksualiteit de revue. Daarnaast interviewde Leon een aantal keer de Grote Namen die in de line up van het Fusion of Dance Festival stonden. Hoe stond het met hun kennis op het gebied van seksualiteit? Na afloop van de show kregen alle bezoekers een kaartje mee waarop stond dat alle content na te beleven was op www.sense.info.